Naam: | Grada Snoek – Taal |
Adres: | Ottoborrengoed 28 |
PC & WP: | 3871 MK Hoevelaken |
Mobiel: | 06 53 45 92 00 |
E-Mail: | info@gradasnoek.nl |
LinkedIn: | linkedin.com/in/gradasnoek/ |
Opleiding, scholing en verdere trainingen/cursussen
Training Microsoft Office 365
Jaarlijkse trainingen, workshops, congressen op het gebied van medezeggenschap, FWG, management ondersteuning etc. Cursus WordPress |
2020/2021
jaarlijks 2017 |
Training Mailchimp | 2017 |
NGT AB1, AB2 en AB3 (Nederlandse Gebarentaal) | 2015/2016 |
BPUG ‘Heeft het vak projectmanagement toekomst?’ | 2015 |
Training Tips & Tricks Microsoft Office 2010 en 2013 (Word, Excel, Outlook, Powerpoint) | 2014 |
Ambtelijk secretaris (leergangen organisatiekunde, strategisch beleid, strategisch personeelsbeleid, arbeidsrecht, rechten/plichten, coaching) | 2013 |
Prince2 Foundation | 2012 |
Training/workshop PREZI | 2011 |
Training Office Excel (2007/2010) | 2011 |
Training WordPress | 2011 |
Werkbezoeken inzake HNW (o.a. bij Microsoft en AFAS) | 2011 |
Zakelijk en klantgericht corresponderen in het Engels (Schoevers) | 2011 |
Training begeleiding dagelijks bestuur medezeggenschap | 2008 / 2009 |
Training(en) medezeggenschap profit- en non-profit sector | 2002 / 2008 |
Training(en) ambtelijk secretaris (medezeggenschap) | 2002 |
Middle management (ISW) | 1990 – 1991 |
Management assistente I en II (ISW) | 1987 – 1988 |
Verpleegkundige A (Zuiderziekenhuis Rotterdam) | 1972 – 1975 |
Vergelijkbare middelbare school in Zwitserland | 1967 – 1970 |
HBS Nederland | 1966 – 1967 |
Tarief en beschikbaarheid
Indicatie tarief | : volgens afspraak, afhankelijk van de functie |
Beschikbaarheid | : per direct |
Beschikbare uren | : 2 tot 32 uur p/w |
Rijbewijs | : in bezit van rijbewijs BE en auto en reisbereid |
Huidige opdrachten
Vanaf 1 november 2023 (oproep bij ontvangst bezwaren)
Freelance ambtelijk secretaris Interne Bezwarencommissie (IBC) Stichting Bartiméus te Zeist.
Vanaf 1 juli 2023 (oproep bij ontvangst bezwaren)
Freelance ambtelijk secretaris Interne Bezwarencommissie (IBC) SEIN te Heemstede.
Vanaf 1 juni 2023
Freelance Management Assisstente HR Smit & Dorlas te Mijdrecht..
Vanaf 1 april 2022 (oproep bij ontvangst bezwaren)
Freelance ambtelijk secretaris Interne Bezwarencommissie (IBC) St. Maartenskliniek te Ubbergen.
Vanaf 1 januari 2022 (oproep bij ontvangst bezwaren)
Freelance ambtelijk secretaris Bezwarencommissie Sociaal Convenant Stichting Ruiterbos en Stichting Thebe te Breda.
Vanaf 1 juni 2021 (oproep bij ontvangst bezwaren/klachten)
Freelance ambtelijk secretaris Interne Bezwarencommissie (IBC) en Klachtencommissie De Posten te Enschede.
Vanaf 29 december 2020 (oproep bij ontvangst bezwaren/klachten)
Freelance ambtelijk secretaris Interne Bezwarencommissie (IBC) en Klachtencommissie Argos Zorggroep te Schiedam.
Vanaf 15 oktober 2020 (oproep bij ontvangst bezwaren)
Freelance ambtelijk secretaris Interne Bezwarencommissie (IBC) Beweging 3.0 te Amersfoort.
Vanaf 15 februari 2020 (gemiddeld 6 uur p/w)
Freelance ambtelijk secretaris Ondernemingsraad van de NSPOH te Utrecht.
Vanaf 1 november 2018 (oproep bij ontvangst bezwaren)
Freelance projectsecretaris Interne Begeleidings- en Bezwarencommissie (IBBC) FWG bij Thebe te Breda/Tilburg.
Vanaf 1 september 2016 (oproep bij ontvangst bezwaren)
Freelance projectsecretaris Interne Bezwarencommissie (IBC) FWG bij Stichting Aafje thuiszorg huizen zorghotels te Rotterdam
Vanaf 1 november 2014 (oproep bij ontvangst bezwaren)
Freelance projectsecretaris Interne Bezwarencommissie (IBC) FWG bij Aafje Hulpthuis te Barendrecht.
Vanaf 1 januari 2011
Diverse korte en soms wat langere opdrachten voor diverse opdrachtgevers: adviseren met betrekking tot vormgeving/hervorming en/of professionalisering secretariaat, hervorming digitaal archief (bijvoorbeeld via SharePoint en Teams), maken PowerPoints/Prezi, boekhouding, invoeren data.
Ondersteuning van Ondernemingsraden vanuit kennis van en enthousiasme voor de medezeggenschap.
Ondersteuning van Interne Bezwarencommissies (FWG), vanuit kennis en jarenlange ervaring.
Notuleren van verschillende vergaderingen: Raad van Commissarissen, Raad van Bestuur, Algemene Aandeelhoudersvergaderingen, Management Team, vertrouwelijke remuneratievergaderingen, adviescommissie (overheid), projectbegeleiding (klankbordgroepen), aanbestedingsvergaderingen (zorgverzekering), zorginhoudelijke vergaderingen, medische congressen, huurdersraden, ALV ondernemersvereniging, VvE, etc.
Afgeronde opdrachten
Vanaf 4 juli tot 5 december 2022 (gemiddeld 12 uur per week)
Freelance ambtelijk secretaris Interne Bezwarencommissie (IBC) Yulius te Dordrecht.
Vanaf 1 februari tot 1 juni 2022 (gemiddeld 4 uur p/w)
Freelance ambtelijk secretaris Ondernemingsraad Dierenbescherming Den Haag.
Vanaf 1 september 2021 tot 1 februari 2022 (16 tot 20 uur p/w)
Freelance ambtelijk secretaris Ondernemingsraad Unica te Hoevelaken.
Vanaf 21 april 2021 tot 1 september 2021 (12 uur p/w)
Freelance Management Assistente bij Onderwijs Ontwikkeling Nederland te Den Haag (ondersteuning tijdens wervingsperiode en adviseren over omvang en inrichting secretariaat, hulp bij inrichten SharePoint).
Vanaf 15 februari 2020 tot 30 april 2021 (32 tot 36 uur p/w)
Freelance Management Assistente bij NSPOH te Utrecht
Vanaf 10 juni 2020 tot 26 augustus 2020 (12 uur p/w)
Freelance ambtelijk secretaris Interne Bezwarencommissie (IBC FWG) bij het Amphia Ziekenhuis te Breda
Vanaf 1 juni 2018 tot 1 februari 2020 (ongeveer 16 uur per week)
Freelance ambtelijk secretaris Ondernemingsraad Zinzia Zorggroep te Wageningen
Vanaf 1 november 2018 tot 1 november 2019 (oproep bij ontvangst bezwaren)
Freelance projectsecretaris Interne Bezwarencommissie (IBC) FWG bij HWW Zorg te Den Haag.
Vanaf 1 april 2015 tot 1 november 2019 (ongeveer 8 uur per week)
Freelance ambtelijk secretaris Ondernemingsraad Aafje Hulpthuis/Facilitair te Barendrecht
Vanaf 12 maart 2018 t/m 4 september 2018 (32 uur p/w)
Freelance Coördinerend Office Manager RIVM, afdeling LCI
Vanaf 1 april 2016 t/m december 2017 (ongeveer 35 uur per maand)
Freelance ambtelijk secretaris Ondernemingsraad SAP Nederland BV te ‘s-Hertogenbosch
Vanaf 29 mei 2017 tot 15 september 2017 (24 uur per week)
Freelance ambtelijk secretaris Ondernemingsraad Vrije Universiteit te Amsterdam
Vanaf 29 maart 2017 tot juli 2017 (16 uur per week)
Freelance meewerkend coach ten behoeve van het professionaliseren van het officemanagement VOBC te Utrecht
Vanaf 2013 tot december 2016 (20 uur per jaar)
Bukatchi Group te Hengelo, freelance notuliste RvC / AAV
Vanaf 1 augustus 2013 tot 1 augustus 2016 (6,5 uur p/w)
Freelance ambtelijk secretaris Ondernemingsraad Synthon Pharmaceuticals Nijmegen
Vanaf september 2011 tot januari 2016 (12 uur p/jr)
Ondernemersvereniging Hoevelaken, freelance notuliste ALV
Vanaf 13 april 2015 t/m 27 juli 2015 (tussen 4 en 8 uur per week)
Freelance ambtelijk secretaris Ondernemingsraad HVO Querido Amsterdam
(vervanging tijdens verlof vaste AS en coachingstraject AS)
Vanaf 1 december 2014 tot 1 april 2015 (gemiddeld 40 uur p/m)
Freelance ambtelijk secretaris Ondernemingsraad Sogeti Vianen
Vanaf 1 september 2014 tot 1 april 2015 (4 uur p/w)
Freelance ambtelijk secretaris Ondernemingsraad Movisie Utrecht
Vanaf 1 oktober 2014 tot 1 januari 2015 (flexibel aantal uren)
Freelance projectsecretaris Interne Bezwarencommissie (IBC) Aafje Hulpthuis te Barendrecht
1 maart 2014 tot 1 juli 2014 (4 uur p/w)
Freelance ambtelijk secretaris Ondernemingsraad Pento (Friesland, Drenthe, Zwolle, Apeldoorn, Hengelo, Amersfoort)
9 april 2013 tot 1 augustus 2013 (>24 uur p/w)
Freelance projectsecretaris Ruimte voor de Waal, Gemeente Nijmegen
Ondersteunen team contractmanagement.
18 juni 2012 tot 10 februari 2013 (40 tot 65 uur p/m)
Freelance ambtelijk secretaris van de ondernemingsraad bij Sogeti Nederland (vervanging in verband met zwangerschapsverlof)
3 tot en met 31 december 2012 (32 tot 36 uur p/w)
Freelance officemanager bij WoningNet Weesp (overbruggen periode tot vaste kracht)
31 juli 2012 tot en met 21 augustus 2012
Freelance ambtelijk secretaris van de tijdelijke reorganisatie medezeggenschapscommissie (TRMC) Vliegbasis Volkel
5 maart 2012 tot en met 5 april 2012
Freelance Projectassistente Dijkteruglegging Lent / Ruimte voor de Waal, Gemeente Nijmegen
Vervanging wegens vakantie vaste assistente. Ondersteunen projectdirecteur en (gedeeltelijk) projectteam
21 november 2011 tot 28 december 2011
Op freelancebasis volledige (project)ondersteuning bij zorginkoopgesprekken GGZ ten behoeve van de zorgverzekeraar. Verzorgen afspraken-/actielijsten, accordering bij wederpartij, zorgdragen voor uitvoering en archivering
15 maart 2011 tot 1 augustus 2011
Naam werkgever: Adecco Top Secretaries
Functietitel: bestuurssecretaresse
Reden vertrek: afgeronde detacheringsperiode
1 januari 2011 tot oktober 2012
Freelance Ambtelijk Secretaris Ondernemingsraad bij woningbouwcorporatie Eemland Wonen
16 augustus 2010 tot 1 januari 2011
Naam werkgever: Educatieve uitgeverij ThiemeMeulenhoff (via detacheringsbureau Espaz)
Functietitel: management assistente (32 uur p/w)
Reden vertrek: einde detacheringsperiode
2005 – 2010
Naam werkgever: Stichting Zinweb
Functietitel: administratief / financieel medewerker internetbedrijf, waarbij de directeur op afstand (in Frankrijk) werd ondersteund
Reden vertrek: door bezuinigingen zijn de werkzaamheden ondergebracht bij een groot bedrijf
2008
Naam werkgever: Amant Huishoudelijke Hulp Amersfoort
Functietitel: ambtelijk secretaris ondernemingsraad
Reden vertrek: bezuinigingen en overname bedrijf
1999 – december 2010
Naam werkgever: MKW secretariaatsservices bv te Leusden
Functietitel: (directie)secretaresse, ambtelijk secretaris, adviseur, notuliste
Reden vertrek: tijdelijk functie management assistente
1991 – 1993
Naam werkgever: Johannes Stichting, project Amsterdam (oprichting zwakzinnigeninrichting)
Functietitel: management assistente
Reden vertrek: geboorte zoon Midas
1988 – 1991
Naam werkgever: Sterrenberg te Soesterberg (onderdeel Johannes Stichting)
Functietitel: management assistente algemeen directeur
Reden (gedeeltelijk) vertrek: geboorte zoon Lukas
1983 – 1988
Naam werkgever: De Ederhorst (onderdeel ’s Heeren Loo), later gefuseerd tot Gelderse Stichting voor kinder- en jeugdpsychiatrie te Ede/Zetten
Functietitel: directiesecretaresse (later management assistente) algemeen directeur(en) en bestuur
Reden vertrek: nieuwe baan (carrièremogelijkheid, vermindering reisafstand)
1979 – 1983
Naam werkgever: diverse uitzendbureaus
Functietitel: uitzendkracht en intercedente
Reden vertrek: aanbod vaste baan
1975 – 1979
Naam werkgever: Huisarts, Bloedtransfusie- en Trombosedienst, Cardiologie
Functietitel: doktersassistente / verpleegkundige A
Reden vertrek: carrièremogelijkheden en dreigende sluiting ziekenhuis
1972 – 1975
Naam werkgever: Zuiderziekenhuis te Rotterdam
Functietitel: (leerling) verpleegkundige A
Reden vertrek: beëindiging opleiding