Project-/managementondersteuning, ambtelijk secretariaat
Freelance Ambtelijk Secretaris Interne Bezwarencommissies (IBC)
Diverse organisaties / Jan Hein Broekman – Voorzitter diverse IBC’s
Grada is ambtelijk secretaris bij meerdere Interne Bezwarencommissies Functiewaardering (IBC’s) waarvan ik de voorzitter ben. Ik ken haar als een zeer consciëntieus werkende, alerte en punctuele collega. De IBC’s en ikzelf ervaren een goede ondersteuning met zorgvuldige verslaglegging, voorstellen voor de adviezen en bewaking van de tijdlijnen.
Freelance Management Assistent
NSPOH (Netherlands School of Public and Occupational Health) – Henriëtte Treurniet – algemeen directeur/bestuurder
Grada is een zeer ervaren kracht. Ze ondersteunt proactief, is present en werkt scherp en snel, ook onder hoge tijdsdruk. Ze is breed inzetbaar, van ondersteuning van de directie, OR, Raad van Toezicht, tot het maken van (organisatorische) analyses op een professioneel niveau. Die diversiteit heeft ze op de NSPOH laten zien, tot volle tevredenheid van mij als directeur. Ik beveel Grada van harte aan andere organisaties aan.
NSPOH (Netherlands School of Public and Occupational Health) – Jenneke van Rheenen – directeur Bedrijfsvoering
Grada heeft in 2020/2021 op zeer professionele, collegiale, proactieve en vooral ook betrokken wijze de directie, Raad van Toezicht en Ondernemingsraad van de NSPOH ondersteund en geadviseerd. In een jaar waarin vooral vanuit huis gewerkt moest worden wist Grada de afstand snel te beslechten en toonde zij zich een steunpilaar waarop gebouwd kan worden. Ik wens andere organisaties met een complexe ondersteuningsbehoefte net zo’n super kracht als Grada toe en beveel haar van harte aan bij toekomstige opdrachtgevers!
Freelance Ambtelijk Secretaris Ondernemingsraad
Zinzia Zorggroep – Marcel Eijkhout – voorzitter OR
Als voorzitter van een ondernemingsraad is het niet altijd makkelijk om belangrijke zaken goed georganiseerd te hebben en te houden. Agenda afspraken, mails die verstuurd moeten worden, documenten uitwerken, verslagen van vergaderingen en dan ook nog alle wetten en regelgeving binnen de wet op de ondernemingsraad in de gaten houden. Hier ligt de belangrijke taak van een ervaren ambtelijk secretaris. Twee jaar geleden is Grada de OR van Zinzia Zorggroep als ambtelijk secretaris op al deze zaken gaan ondersteunen. Hierbij heeft zij alle belangrijke stukken op orde gebracht en de ondernemingsraad verder geholpen te ontwikkelen naar een digitale werkwijze. Mede door haar bijzondere inzet is deze ondernemingsraad verder geprofessionaliseerd. Grada is door haar ervaring en professionaliteit in het ondernemingsraadswerk voor alle leden van de ondernemingsraad een vaak geraadpleegde vraagbaak in wet- en regelgeving en voor mij als voorzitter een onmisbare schakel tussen ondernemingsraad en bestuurder. In alle te behandelende zaken is zij mijn steun en toeverlaat en geniet zij het volste vertrouwen van de OR. Een betere ambtelijk secretaris kan men zich niet wensen.
Freelance Ambtelijk Secretaris Ondernemingsraad
Aafje Hulpthuis/Facilitair – Mark van Son – adjunct directeur / bestuurder
Grada is een Ambtelijk Secretaris met een hart voor medezeggenschap en heeft grote kennis van de WOR en andere wetgeving. Ze heeft een warme persoonlijkheid en beschikt over de competenties accuraat, analytisch vermogen, daadkracht en motiverend. Met haar kennis, kunde en liefde voor het vak kunnen de or-leden en kan ik als bestuurder altijd bij haar terecht voor vragen en tips. Iedere or mag zich gelukkig prijzen met Grada als Ambtelijk Secretaris!
Freelance Coördinerend Officemanager
RIVM/LCI / Jenny van Santen – Coördinerend officemanager
Grada is een professionele, kritische en daadkrachtige persoonlijkheid, maar bovenal warm en motiverend. Zij heeft mijn functie op interimbasis overgenomen en heeft zich verbazingwekkend snel ingewerkt, Ik kon met een gerust hart starten op mijn nieuwe werkplek. Haar brede kijk op de werkvloer en ook daar buiten heeft mij geïnspireerd. Grada dank voor alles!
RIVM/LCI / Aura Timen – Hoofd afdeling LCI en Professor Free University Amsterdam
Grada Snoek brengt rust en focus in een team. Zij heeft een sterkanalytisch vermogen en een warme, empathische persoonlijkheid.Zij is service- en resultaatgericht.
Freelance Ambtelijk Secretaris Ondernemingsraad
Aafje Hulpthuis/Facilitair / Jeffrey Geene – Business Control/Business Analyst en secretaris van de OR
Grada is als ambtelijk secretaris al 2,5 jaar aan onze ondernemingsraad (Aafje Hulpthuis en Aafje Facilitair) verbonden en is in onze ogen de fundering waarop wij bouwen. Met haar kennis, kunde en persoonlijkheid begeleidt zij ons bij moeilijke vraagstukken en ondersteunt zij waar nodig. Ik heb persoonlijk als secretaris van de or veel aan haar als klankbord en sparringspartner. Ik hoop op nog vele jaren met Grada!
Freelance meewerkend coach tbv het professionaliseren van het Officemanagement
VOBC / Micha Vreijsen – Officemanager
Met heel veel plezier mogen samenwerken met Grada! Haar kritische en eerlijke blik heeft bij mij mijn ogen doen openen. Hartelijk dank Grada voor je inzet en je motiverende gesprekken!
Freelance notuliste Bestuur / Algemene aandeelhoudersvergadering
Bukatchi Group / Thijs Linthorst – Managing director
Om alle deelnemers van de afgelopen vergaderingen zo veel mogelijk te betrekken in de discussies hebben wij als directie en aandeelhouders gebruik gemaakt van Grada Snoek als notuliste. Zij heeft een grote bijdrage geleverd aan de effectiviteit van de vergaderingen, accurate verslagen gemaakt van de soms zeer gecompliceerde onderwerpen en de afwerking van open actiepunten bespoedigd met een goede PDCA aanpak. Wij bevelen Grada dan ook graag aan op momenten dat wij niet vergaderen…
Freelance Ambtelijk Secretaris /Coach
HVO – Querido te Amsterdam / Bep van Mil – Ambtelijk secretaris Ondernemingsraad HVO-Querido
Grada heeft mij als Ambtelijk Secretaris Ondernemingsraad een periode waargenomen. Doordat Grada al geruime tijd als freelancer werkzaam is voor diverse opdrachtgevers, zowel op gebied van secretariële ondersteuning als op gebied van de medezeggenschap, heeft zij mij daarna geholpen een efficiëntieslag te maken van het OR-secretariaat. Dit heeft Grada op een zeer prettige en deskundige wijze gedaan.
Grada heb ik leren kennen als een zeer ervaren, daadkrachtige en vriendelijke collega Ambtelijk Secretaris, die ik graag aanbeveel bij andere organisaties.
Freelance projectsecretaris Interne Bezwarencommissie (IBC)
Aafje Hulpthuis te Barendrecht / Rob Giesbers – HR-Projectadviseur at Aafje Hulpthuis
‘Grada is een hele warme persoonlijkheid die over bijzondere competenties beschikt. Zij is als projectsecretaris van de Interne Bezwarencommissie FWG van Aafje Hulpthuis te omschrijven als iemand die zich zeer snel inwerkt, zich positief-kritisch opstelt, accuraat is, planmatig te werk gaat en schriftelijke producten aflevert van hoge kwaliteit. Zij is als mens en als functionaris op een zeer positieve manier uniek te noemen.’
Freelance Ambtelijk Secretaris Ondernemingsraad
Sogeti Nederland B.V. te Vianen / Frank Geerts – Testconsultant at Sogeti
“Allereerst is Grada een heel plezierig persoon om mee samen te werken: serieus, open en met een kwinkslag als de situatie daarvoor geschikt is. Grada heeft onze ondernemingsraad als ambtelijk secretaris tijdelijk ondersteund. Aanvankelijk was Grada ingezet voor het opstellen van de notulen, maar door haar kennis van het werk van de ondernemingsraad in het algemeen en de WOR is zij van veel meer toegevoegde waarde gebleken. Daarbij waren de notulen altijd zeer gedegen en compleet. Door de ingebrachte kennis en het geleverde werk heeft de ondernemingsraad Grada opnieuw gevraagd tijdelijk als ambtelijk secretaris bij te springen. Opnieuw heeft zij tot volle tevredenheid van de ondernemingsraad geholpen.”
Sogeti Nederland B.V. te Vianen / Wout Komduur – Projectmanager T2M at KNVB
Reageren op een aanbevelingsverzoek via LinkedIn doe ik bijna nooit. Heb ik wel een reden voor. Maar als je ooit iemand met een referentie wilt laten bellen of mailen met iemand die jou echt keigoed vindt… dan kun je op me rekenen!’
Freelance Projectsecretaris Interne Bezwarencommissie
Aafje Hulpthuis te Barendrecht / Jan-Hein Broekman – Manager P&O at Haagse Wijk- en WoonZorg en onafhankelijk voorzitter IBC Aafje Hulpthuis
Grada heeft op een consciëntieuze en zorgvuldige wijze invulling gegeven aan de secretariële ondersteuning van de Interne Bezwaren Commissie bij Aafje Hulpthuis. De commissie heeft mede daardoor haar werk goed kunnen uitvoeren.
Freelance Ambtelijk Secretaris Ondernemingsraad
Synthon Pharmaceuticals te Nijmegen / Jenneke Andeweg – Regulatory Affairs Coordinator en voorzitter OR
Grada is een warme persoonlijkheid met hart voor de medezeggenschap. Ze werkt hard, houdt tijdslijnen scherp in de gaten en heeft onze OR meer structuur gegeven. Grada weet precies waar ze iets terug kan vinden in de WOR of als er iets in de wetgeving veranderd, waardoor ze ons desgevraagd van advies kan voorzien. Ik heb Grada leren kennen als een hele positieve, charmante en warme vrouw met wie ik (oud voorzitter OR) met veel plezier heb samengewerkt in de OR.
Freelance Ambtelijk Secretaris Ondernemingsraad
Sogeti Nederland B.V. / Frank Geerts – Testconsultant at Sogeti
Allereerst is Grada een heel plezierig persoon om mee samen te werken: serieus, open en met een kwinkslag als de situatie daarvoor geschikt is. Grada heeft onze ondernemingsraad als ambtelijk secretaris tijdelijk ondersteund. Aanvankelijk was Grada ingezet voor het opstellen van de notulen, maar door haar kennis van het werk van de ondernemingsraad in het algemeen en de WOR is zij van veel meer toegevoegde waarde gebleken. Daarbij waren de notulen altijd zeer gedegen en compleet.
Freelance Officemanager
WoningNet / Sjoerd Rienk Van Der Meer – Manager Servicepunt at WoningNet
Grada heeft snel en vol enthousiasme de lege plek in mijn team ingevuld. Dankzij haar deskundigheid en flair was ze direct een waardevol lid van het team en heeft ze een goede basis gelegd voor haar opvolger.
Projectassistente Dijkteruglegging Lent / Ruimte voor de Waal
Gemeente Nijmegen / Karsten Schipperheijn – p2: projectmanager, procesmanager, programmamanager, omgevingsmanager, communicatief en resultaatgericht, partner van p2
Grada heeft de beloftes die zij al wekte bij het opdrachtgesprek in korte tijd zeker waargemaakt. Zij was direct inzetbaar, productief, proactief en flexibel (geen 9-5 type), stressbestendig, contactueel sterk en integer. Het projectteam Dijkteruglegging kijkt terug op een plezierige periode en weet haar te vinden voor eventuele vervolgopdrachten.
Ruimte voor de Waal, Gemeente Nijmegen / Ing. Adriaan de Jong MBA – Projectmanager i-Lent Ruimte voor de Waal
Heel fijn om je te leren kennen! Heel snel vertrouwd en veel gelachen samen. Respect voor je professionaliteit! Het ga je goed en kom gewoon eens langs.
Projectondersteuning Zorginkoopgesprekken GGZ bij Ziektekostenverzekeraar
Freelance via Adecco Topsecretaris / Hans Koenis – Manager a.i.
Grada heeft ons heel goed geholpen met de verslaglegging van de dit jaar heel ingewikkelde gesprekken voor de zorginkoop 2012. Juist omdat ze ook van de inhoud weet zijn haar verslagen een enorme steun voor het inkoopteam.
Management Assistente
Thieme Meulenhoff / Nathalie Koeman – Bureaumanager at Landelijke Stichting Familievertrouwenspersoon
Grada is someone with a sharp eye for details. She is secure in her work, has an eye for collegues and has the skill to work at several levels in an organisation. She is capable to support, take part in conversations on a higher level and is creative.
(Directie) secretaresse, ambtelijk secretaris, adviseur, notuliste
MKW secretariaatsservices / Marjon van de Wiel – Teamleider en lid MT Jan des Bouvrie Academie, Interior Design & Styling at Saxion Next
Grada heeft als notuliste voor de Woonadviescommissie Amersfoort de verslaglegging meer dan uitstekend verzorgd. Ik kan haar van harte aanbevelen bij ieder die van haar kwaliteiten, en ze heeft er vele! gebruik wil maken. Bovendien is ze gewoon een enorm leuke vrouw.
Notuliste
Juridisch medewerker bezwaar en beroep at Gemeente Apeldoorn / Sandra van Zuidam – lid bezwarencommissie
Als lid in de bezwarencommissie Amersfoort heb ik jaren met Grada gewerkt. Zij was daar de notuliste. Grada is punctueel, sociaal vaardig, nauwgezet, klantvriendelijk, betrouwbaar, in staat om veel informatie te verwerken, kan goed schakelen en is zéér geïnteresseerd in anderen.
Ambtelijk Secretaris van de Ondernemingsraad CIZ
OR CIZ 2005 / Annemieke van der Mooren – voorzitter Ondernemingsraad
Grada was voor mij de ultieme ambtelijk secretaris. Ze had al veel ervaring met OR werk, die kennis was ze erg bereid om te delen. We zaten vaak op 1 lijn, wat resulteerde in interessante 1-2tjes. Ook haar gevoel voor humor is een belangrijk, prettig onderdeel in de samenwerking geweest.
Annemieke vand der Mooren Voorzitter OR CIZ 2005
Secretaresse
Economie & Wonen at Gemeente Amersfoort / Adriaan Sleeuwenhoek – adviseur
Grada levert goede resultaten, is accuraat en werkt snel. Daarnaast denkt ze desgewenst ook inhoudelijk mee en last but not least is ze een plezierig persoon om mee samen te werken.